Patientenbegeleiding

UW HEALTHCARE PARTNER STREVEND NAAR PERFECTIE

De patiënt is tegenwoordig kritischer dan ooit en kan dit ook makkelijk meedelen via sociale media. Bij zorginstellingen wil de patiënt en de bezoeker snel, goed en vriendelijk geholpen worden. Zorginstellingen profileren zich meer en meer als dienstverleners in de ruime zin en stellen zich in de plaats van de patiënt om zo hun processen te ontwikkelen.

Dit resulteert snel in het feit dat duidelijke informatie en patiëntenbegeleiding onontbeerlijk zijn om wachtrijen aan kassa’s en recepties te beheersen, medewerkers in te roosteren en zorgverstrekkers en administratieve medewerkers  te informeren en te helpen met hun organisatie

 

Medical Displays Company helpt bij het verbeteren van uw vraaggerichte dienstverlening en het verhogen van uw patiënten tevredenheid. 
Onze doelstellingen voor de patiënt zijn als volgt :

 

  • Zo kort mogelijke wachttijd

  • Duidelijke wachttijdinformatie

  • Minder frustraties

 

Onze doelstellingen voor het ziekenhuis en de werknemers zijn als volgt:

  • Optimalisatie van de tijd van de medewerkers

  • Bij onvoorziene drukte, waarschuwen van de werknemers

  • Verbeterde werksfeer dankzij tevreden patienten

  • Opmaken van statistieken

 

>

>